Wednesday, April 7, 2010

箍牙日記 (6) 07-04-2010

今日到了整個箍牙過程中的關鍵日子. 就是要拔去最"阻頭阻勢"的一隻牙. 除去那隻牙之後所得到的空間就是給予其他牙移位之用. 雖然根據電腦模擬的結果, 將來這個空洞會完全被填滿, 但中間這段日子就樣衰非常. 就算拔出的牙齒體積不大, 但在口腔內的洞還是非常明顯. 而且似乎我的牙都有一種頑強特質, 這隻看起來簡單不過的牙齒原來也是彎曲牙腳. 跟之前令醫生滿頭大汗的智慧齒一樣. 幸好這次所花功夫較少(不過也比一般牙齒難脫). 總算很快就可以回家休息. 之後恐怕有一段日子都要沉默寡言. 唯有裝cool罷了.

回到家去7仔買雪糕. 為防拔牙傷口流血不止用. 發覺現在雪糕杯選擇還真少. 只有朱古力, 芒果及雲尼拿口味. 以前的芋頭呢? 三色呢? 椰子呢?

5 comments:

Unknown said...

hi, 我在searching時看到你的箍牙日記...請問, 你箍牙大約要多少錢?我在掙扎到底要不要箍牙, 我超怕痛的, 還要貼錢買難受呢..

小虎 said...

貼錢買難受,真係有少少.我用呢隻係最貴.大約6萬銀.不過可能係最舒服既一種.so far都唔係真係好痛,每次新箍極其量只有緊既感覺.

Unknown said...

真的不平宜, 但可以舒服d, 又真係幾吸引既...

小虎 said...

雖然唔算好痛. 但生活上就多左麻煩. 食野就住就住. 好唔痛快.

Angi said...

箍牙好辛苦,又麻烦。但箍完你会后悔箍得太遲,哈哈!忍下啦!